Vragen over je belastingsbrief? Wij helpen graag!
Op donderdag 12 juni 2025 helpen de medewerkers van de FOD Financiën je graag verder tijdens de zitdag in Lokaal Dienstencentrum De Wilg (Wilgenhof 2, Willebroek). Dit kan enkel op afspraak. Op die manier blijven de wachtrijen tot een minimum beperkt en kan iedereen efficiënt geholpen worden.
Maak je afspraak voor de zitdag
Dat kan telefonisch op 03 866 90 73 (tijdens de openingsuren) of via e-mail op info@willebroek.be.
- Geef je voorkeur voor een afspraak in de voor- of namiddag mee. We proberen hier in de mate van het mogelijke rekening mee te houden.
- Per belastingaangifte heb je een aparte afspraak nodig.
- Vergeet de dag zelf niet de nodige documenten mee te brengen, zoals loonfiches, attesten van leningen, levensverzekeringen, pensioensparen, energiebesparende investeringen, onderhoudsgelden ...
- Ook als je geen papieren aangifte hebt ontvangen, kan je geholpen worden bij het invullen. Breng in elk geval je identiteitskaart mee!
- Kom je voor iemand anders? Breng dan ook (een kopie van) zijn of haar identiteitskaart en een volmacht mee. Die kan je hier downloaden.
Past 12 juni niet voor jou?
Kan je je niet vrijmaken op 12 juni, maar heb je toch hulp nodig bij het invullen van je belastingbrief?
- Je kan elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch terecht bij het Contact Center van de FOD Financiën op het nummer 02 572 57 57.
- Ook via de gemeente kan je een afspraak met een medewerker bij de FOD Financiën maken. We geven jouw telefoonnummer (op een veilige manier) door en een medewerker belt jou nadien op om je belastingaangifte telefonisch verder aan te vullen of een persoonlijke afspraak in het kantoor vast te leggen. Contacteer de gemeente hiervoor op 03 866 90 73 of via info@willebroek.be.