GEZOCHT: Medewerkers Molenbergfeesten – Belgian-Spirit Festival 2017

- 06 april 2017 -

Meer info via els@hetanker.be

gezocht.jpg
Na 2 succesvolle edities en een award voor Best Distillery Event 2017 (Drinks International), waait er dit jaar een nieuwe wind door de Molenbergfeesten. Het laatste weekend van mei wordt Blaasveld het decor voor het 1e “Belgian Spirit Festival”, waar de Belgische distilleertraditie op een feestelijke manier in de kijker wordt gezet, met aandacht voor duurzaamheid. Net zoals bij de vorige edities zal er ook dit jaar een streekproductenmarkt plaatsvinden met de lekkerste ambachtelijke producten uit de streek. Maar ook voorzien we catering, drankenstanden, verkoopstanden, activiteiten rond de Dag van het Park en zullen er op het podium weer grote en kleine muziekartiesten het beste van hunzelf geven.

Dit uniek evenement, met steun aan een lokaal goed doel, kan alleen tot stand komen mits een goede samenwerking met Willebroek, Mechelen en de toeristische partnerorganisaties. Maar ook jouw vereniging kan bijdrage tot het welslagen van dit evenement door helpende handen te voorzien. Dit in ruil voor een sponsoring in natura voor je vereniging en een persoonlijk aandenken voor de helpers. Details zullen verder besproken worden bij de verdere uitwerking van de samenwerking.

De taken waar we jullie hulp kunnen gebruiken:  - Opbouw (woensdag 24 – vrijdag 25/05) - Afbouw (maandag 29/05) - Tijdens het evenement (27-28/05): toegang, toog, afwas van glazen, hulp in de catering, verkoopstand, verkoop jetons, parkeerwachters, wc dames, algemene hulp.

doorsturen

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster