Dienst Ruimtelijke Ordening werkt vanaf 12 juli 2016 ook op afspraak

05/07/2016

 

Vanaf 12 juli 2016 kan je bij de dienst Ruimtelijke Ordening van de gemeente Willebroek ook terecht op afspraak. Zo kan de dienst iedereen sneller en efficiënter verder helpen. Om een aanvraagdossier in te dienen of een openbaar onderzoek in te kijken, hoef je geen afspraak te maken.  

 

Op maandag-, woensdag- en donderdagochtend blijft de dienst Ruimtelijke Ordening ook een permanentie voorzien en kan je er nog steeds zonder afspraak terecht. Ook tijdens de avondopening op donderdag kan je aan de balie van de dienst Ruimtelijke Ordening terecht zonder vooraf een afspraak te maken.

 

Telefonisch is de dienst Ruimtelijke Ordening vanaf 12 juli 2016 elke ochtend bereikbaar tussen 9.00 en 12.00 uur.

 

Een afspraak maken doe je best telefonisch (’s ochtends) of via e-mail. Je kan de dienst bereiken op 03 866 90 50 of via ruimtelijke.ordening@willebroek.be.

 


Permanentie dienst Ruimtelijke ordening: 

 

Maandag9.00 – 12.00 uur
Woensdag        9.00 – 12.00 uur
Donderdag9.00 – 12.00 uur    en   16.00 – 19.30 uur

 

Telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur.


 

Voor meer informatie kan je contact opnemen met:

 

Organisatie Willebroek, Dienst Ruimtelijke Ordening, Pastorijstraat 1, 2830 Willebroek

03 866 90 50, ruimtelijke.ordening@willebroek.be

doorsturen

Organisatie Willebroek - Pastorijstraat 1  - 2830 Willebroek - Tel. 03 866 90 00 - gratis nummer 0800 92830 - Fax 03 886 16 32 - E-mail info@willebroek.be

Contact webmaster